Artiklar om: Videosamtal

Jag hör inte min coach eller min coach hör inte mig

Säkerställ att ljudet inte är tystat

Öppna systemmenyn och säkerställ att ditt ljud inte är tystat eller lågt nedskruvat.
Vissa bärbara datorer har tangenter för att tysta ljudet på tangentbordet — tryck på den knappen för att se om det ljudet fungerar.


Kontrollera att rätt ljudenhet är vald

Vissa datorer har flera ”ljudenheter” installerade. Vissa av dessa är kapabla att sända ut ljud medan andra inte är det. Du bör kontrollera att du har rätt ljudenhet vald.

Gå till Kontrollera ljud och bild
Under rubriken Högtalare, klicka på knappen Testa
Om du inte hör ljudet, prova att välja en annan enhet från rullgardinsmenyn.



Logga ut och logga in igen i samtalet eller starta om datorn för att säkerställa att nödvändiga inställningar har installerats korrekt.

Uppdaterad den: 11/12/2023

Var denna artikel hjälpsam?

Dela med dig av din feedback

Annullera

Tack så mycket!