Jag har inte fått produkten/tjänsten jag köpt via marknadsplatsen
I samband med ditt köp på Marknadsplatsen får du alltid tillgång till en aktiveringsinstruktion via e-post samt på produktsidan på Marknadsplatsen. I aktiveringsinstruktionen hittar du all information du behöver för att få tillgång till produkten eller tjänsten du köpt. Följ den steg för steg. Om det fortfarande inte fungerar, mejla oss på support@healthintegrator.se.
Ett annat sätt att få tillgång till aktiveringsinstruktionen är att längst ner på din plattformsöversikt, under rubriken Köpta hälsotjänster, se dina köpta produkter och tjänster. Genom att klicka på någon av dessa får du upp den tillhörande aktiveringsinstruktionen, inklusive eventuell rabattkod att använda hos leverantören, länkar och ytterligare information om hur du får tillgång till produkten/tjänsten.
Observera att Health Integrator är en återförsäljare och att du i vissa fall behöver slutföra köpet hos leverantören för att få tillgång till det du köpt. Om du köpt en produkt via Marknadsplatsen som du ännu inte fått vill vi uppmana dig att dubbelkolla om du verkligen har slutfört köpet hos leverantören genom att följa stegen i aktiveringsinstruktionen.
Ett annat sätt att få tillgång till aktiveringsinstruktionen är att längst ner på din plattformsöversikt, under rubriken Köpta hälsotjänster, se dina köpta produkter och tjänster. Genom att klicka på någon av dessa får du upp den tillhörande aktiveringsinstruktionen, inklusive eventuell rabattkod att använda hos leverantören, länkar och ytterligare information om hur du får tillgång till produkten/tjänsten.
Observera att Health Integrator är en återförsäljare och att du i vissa fall behöver slutföra köpet hos leverantören för att få tillgång till det du köpt. Om du köpt en produkt via Marknadsplatsen som du ännu inte fått vill vi uppmana dig att dubbelkolla om du verkligen har slutfört köpet hos leverantören genom att följa stegen i aktiveringsinstruktionen.
Uppdaterad den: 13/12/2023
Tack så mycket!